Известие

Collapse
No announcement yet.

Ужасно дразнещи вибрации

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ужасно дразнещи вибрации

    Здравейте приятели,

    Помагайте, че вече ми писна да се разправям с майстори.

    Фиат Стило 1.9 JTD 115. Повишени вибрации (на празен ход и в движение) и затруднено превключване на скоростите (2-ра и 3-та). При подаване на по рязко газ се усещат удари (все едно агргатът се клати и удря в метал).

    Сменени с оригинални авточасти:

    1. Съединител и долна лагер помпа
    2. Дебитомер
    2. Четири тампона на двигателя (два са долу на скоростите)

    След смяната на тампоните колата стана като чиста нова, никакво тресене, никави вибрации и скоростите станаха като масълце, но след около седмица каране, проблемите пак започнаха да се появяват. На какво може да се дължи това? Изглежда, че само двата тампона долу на скоростите се въртят (напасват) леко около оста за захващане към скоростната кутия и към купето.

    Може ли да не са правилно напаснати, презатегнати или недозатегнати на какво според вас могат да се дължат горе описаните проблеми?

  • #2
    http://fiat-bg.org/forum/index.php

    Comment


    • #3
      Kато сменяхте съединител, маховика огледаха ли го?
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Той е двумасов демпферен и май не може да се види много много какво му е състоянието вътре, не видяхме драскотини или набръздявания по триещата повърхност на маховика.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от todorpavlov_
          Той е двумасов демпферен и май не може да се види много много какво му е състоянието вътре, не видяхме драскотини или набръздявания по триещата повърхност на маховика.
          Симптомите са точно на маховик. Абсолютно типични. Драскотините нямат никакво значение, важен е луфта на двете части на маховика под товар. Без товар изобщо не трябва да помръдва.

          Приготви 1300 лева и сменяй. Трябваше да го направите при смяната на съединителя, сега пак ще трябва да разглобявате всичко.
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #6
            Да всичко това, което казваш Pinko звучи логично. При разглобяването на маховика имаше лек луфт (леко отклонение до опиране на едната част в другата).

            Само едно не разбирам, защо в първите няколко дена, след смяната на всички тампони, колата беше като нова (без никакви вибрации), но след това нещата се влошиха ?

            Да не сменя напразно маховик за 1300 лв, а след това да се окаже некое боклучиво тампонче.

            Благодаря

            Comment


            • #7
              Виж тази тема и дали няма да се познаеш р щото и на мен на моховик ми бие работата

              БТВ, само да поправя колегата Пинко, че маховиците на 1.9 са по-евтини от на 2.4 - няма 1000 лв единия...кво му плащаш
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Виж тази тема и дали няма да се познаеш р щото и на мен на моховик ми бие работата

                БТВ, само да поправя колегата Пинко, че маховиците на 1.9 са по-евтини от на 2.4 - няма 1000 лв единия...кво му плащаш

                Може да са по евтини колега - на 2.4 е 970 лева оригиналния.
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pinifarina
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Виж тази тема и дали няма да се познаеш р щото и на мен на моховик ми бие работата

                  БТВ, само да поправя колегата Пинко, че маховиците на 1.9 са по-евтини от на 2.4 - няма 1000 лв единия...кво му плащаш

                  Може да са по евтини колега - на 2.4 е 970 лева оригиналния.
                  дали
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    моя пък е фира и нямам проблеми ;0

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment

                    Working...
                    X